donderdag 14 april 2016

A globular grid

Iets heel anders in de challenge van deze week: een 'globular grid' (letterlijk vertaald een bolvormig rooster).

Leuk, want ik heb zojuist nog nooit gedaan.
Het was ook leuk om te doen, maar wel heel tijdrovend. Ik begon er dinsdagavond aan, maar kon hem pas woensdagavond afmaken.
Tevreden ben ik er wel mee.

Something quite different in this weeks challenge: a 'globular grid'.

Great, because I never did something like this before.
I was great to do too, but took quite some time. I started (late) Tuesday night and finished it Wednesday night.
I'm quite pleased with the result.

Op het weblog van Laura 'I am the diva' kun je zien wat mede tanglers van deze challenge maakten en, als je wilt (en waarom niet?) ook je eigen tile uploaden.

Dat je mijn blog bezoekt stel ik erg op prijs en ik hoop dat je een opmerking achterlaat. Ook wil ik iedereen bedanken die vorige week een opmerking achterliet. Die opmerkingen maken altijd mijn dag wat vrolijker.


On the web-log of Laura 'I am the diva' you can see what other tanglers made of this challenge and, if you want (and why not?) upload your own tile.

I do appreciate you visiting my blog a lot and I hope you will leave me a comment. I want to thank every one that left me a comment last week. Those comments always brighten my day!

Blessed Be!!!
Annemarie

19 opmerkingen:

  1. Ja, het is echt veel werk, dat heb ik ook gemerkt.
    Maar oh zo leuk om te doen.
    Je hebt er een mooie compositie van gemaakt, leuk zoals je boven en onder hebt gespiegeld. Het rode accent geeft net iets extra spannends. heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de globe heel mooi afgewerkt, het is echt anders dan gewoon in een cirkel werken he? Bij jou komt het perspectief heel goed uit en net zoals Mariet zegt: een tikkeltje kleur maakt het toch altijd weer iets aparter.
    Wat betreft het seminarie dat kan ik je echt aanraden, het was een enige ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That looks great! I can imagine that took a long time to do. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really great depth to this Annemarie! Lovely!! Axxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg goed gelukt, mooi gedaan. En dat tintje rood maakt het af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beautiful tile! the red detail is wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your globe is fantastic! I love the contrast and that little punch of color. Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your globe is fantastic! I love the contrast and that little punch of color. Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is wonderful, Annemarie! I love how you've put it all together like a mosaic. And the red is stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very nicely done - love the bold stripes and splash of red.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful. Your tangles are so graceful and well chosen for their contrast. I especially like the one that reminds me of Cadent - Is that a tangelation? Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love your globe! The little pop of red gives it such life, and your tangles are really beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele originele uitvoering, leuk ook met die rode accenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great tile, Anne! The red triangles make it pop!

    BeantwoordenVerwijderen