zaterdag 2 januari 2016

Mijn kaart voor Carmela

2016 is begonnen en ik wens jullie allemaal een goed en creatief maar vooral een jaar van vrede en begrip voor elkaar.

Ik maakte mijn kaart voor Carmela en deed dat met veel plezier.

Ik hield me, bijna, aan de opdracht alleen gaf ik er een groen accentje aan omdat ik weet dat groen Carmela's lievelingskleur is. Als string nam ik nummer 20 en tangles met een paar letters van nieuwjaar:

Undling
Allium
Ixorus 
en 
Roxi

Omdat ik tekende op een witte kaart is die niet te zien op de scan, je ziet alleen een zwarte streep bovenaan, dus je kunt een beetje het formaat zien.



Warme groet,
Annemarie

1 opmerking:

  1. Ik vind hem prachtig en ben er helemaal happy mee en vooral mede doordat je mijn lievelingskleur gebruikt hebt. Bedankt!Mooi! xxx

    BeantwoordenVerwijderen