vrijdag 19 juni 2015

Juni Swab van D(utch)Z(entangle)S(twappers)

Oeps, bijna vergeten om dit te plaatsen; gelukkig niet om te versturen naar Aly.
Ik heb de letters A en A genomen voor de kaartjes en dan staan die A's voor; Voor Aly en van Annemarie.



Heb er met plezier aan gewerkt, alleen vond ik ze toen ze klaar waren niet erg bij elkaar passen.
Hopelijk vind Aly ze toch wel leuk.


Op het weblog van Magda kun je alle inzendingen zien.

Dat je mijn blog bezoekt stel ik erg op prijs en ik hoop dat je een opmerking achterlaat. Ook wil ik iedereen bedanken die vorige week een opmerking achterliet. Die opmerkingen maken altijd mijn dag wat vrolijker.

Lieve groet,
Annemarie

1 opmerking:

  1. Mooi ATC-tjes Annemarie, bijzonder mooi gekleurde achtergrondjes. Ik vind het leuk hoe tipple uit de A loopt.

    BeantwoordenVerwijderen