zondag 1 februari 2015

Hearts, hearts and more hearts


Alweer februari en Adele laat zich inspireren door de komende Valentijn's Dag. Twee weken lang een opdracht met vier (nieuwe?) 'hart' tangles.

Voor String Thing 77 is de string ook nummer 77 en gemaakt door Barbara Finwall. Ik vond deze zodra ik hem zag erg mooi!
De te gebruiken tangles zijn:
Heartrope van Bunny Wright
Heartstrings van Helen Williams  
Heartvine vany Lori Howe
en
Luv-a van CZT Sharon Coforio
Alleen Heartrope had ik eerder (lang geleden alweer) gebruikt, dus drie nieuwe tangles om te leren. En wat een plezier had ik met het maken van deze tile; ondanks het nieuwe ging het helemaal vanzelf.
Met het resultaat ben ik dan ook blij.

Op het weblog van Adele kun je zien hoe je zelf ook iets kunt insturen. Vanaf maandag (voor ons Nederlanders) staan alle inzendingen van de week op haar blog.
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag altijd leuk en leerzaam!


Already February and Adele let herself being inspired by coming Valentine's Day. The next two weeks there will be a challenge with four (new?) 'heart' tangles.

The string for String Thing 77 is also number 77 by Barbara Finwall. I liked it the moment I saw it!
The tangles to use are:

Heartrope by Bunny Wright
Heartstrings by Helen Williams  
Heartvine by Lori Howe
and
Luv-a by CZT Sharon Coforio
The only one I used before (quite a while ago) was Heartrope, so three new tangles to learn. And what a lot of fun was it to create this tile, in spite of the new tangles it just went by itself. So, I'm really pleased with the result.

On Adele's blog you can see how you can join this challenge. From Monday's (Tuesday for us Europeans) all entries of the past week are shown on her blog.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do, I will learn from it!
Blessed be!
Annemarie 

6 opmerkingen:

  1. What a lovely tile Annemarie and just right for Valentines Day. I really like the touches of red.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely beautiful and delicate tile! Wonderfully done!
    Have a nice Sunday!
    Hugs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this! Such delicate beauty! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie dat je er plezier aan had, ik vind hem erg mooi geworden, vooral door de groeperingen va de hartjes, niet te druk, sereen en weer prachtig gekleurd. Mooi! En zo ga je toch van hartjes houden, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie dat je er plezier aan had, ik vind hem erg mooi geworden, vooral door de groeperingen va de hartjes, niet te druk, sereen en weer prachtig gekleurd. Mooi! En zo ga je toch van hartjes houden, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a beautiful tile. Love the color and the white space.

    BeantwoordenVerwijderen