zaterdag 11 oktober 2014

String Thing 61


Aan deze opdracht heb ik met ontzettend veel plezier gewerkt.
We gebruiken string 60, die van Margaret Bremner af komt en tangles met de eerste vier beginletters van haar voornaam: Moonpie, Aquafleur, River en Gutz.

Ik nam een tile die ik eerder met ecoline gekleurd had en gebruikte alleen River en Gutz, omdat ik vond dat de balans zo beter werd. Met het resultaat ben ik best tevreden, vind hem mooi geworden.

Op het weblog van Adele kun je zien hoe je zelf ook iets kunt insturen. Vanaf maandag staan alle inzendingen van de week op haar blog.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag altijd leuk en leerzaam!



I worked on this challenge with a lot of pleasure.
We are to use string 60 by Margaret Bremner and tangles of the first four letters of her name: Moonpie, Aquafleur, River and Gutz.

I took a tile that I had colored before with ecoline and only used River and Gitz, becasue I thought this would bring balance in it. I like the result, think it's very nice.

On Adele's blog you can see how you can join this challenge. From Monday's all entries of the past week are shown on her blog.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do, I will learn from it!
Blessed be!
Annemarie 

2 opmerkingen:

  1. Wonderful tile with a lovely movement! Very nicely done!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ook erg mooi geworden. Mooi met die zachte kleuren en het plezier is ervan af te zien.Leuk! ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen