zaterdag 13 september 2014

ST 57


String Thing 57, een erg leuke volgens mij.
String 56 is degene die we hiervoor gebruiken en die is vol krullen en gebogen lijnen. De tangles zijn: Drip Drop, Dekore, Dust Bunny en Drupe.

Ik heb ze alle vier gebruikt en werkte met een zwatre Sakura pen op een van te voren, met Lindy's Stamp Gang sprays, gekleurde tile. De buitenste string kleurde ik later met een Gelly Roll Metallic pen.

Ben blij met het resultaat, het blijft alleen jammer dat je de glans niet ziet op een scan.

Op het weblog van Adele kun je zien hoe je zelf ook iets kunt insturen. Vanaf maandag staan alle inzendingen van de week op haar blog.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag altijd leuk en leerzaam!


String Thing 57, a nice one if you ask me.
String 56 is the one we use this time and it's full of curls and bended lines. The tangles are: Drip Drop, Dekore, Dust Bunny and Drupe.

I used all four of them and worked with a black Sakura pen on a previous, with Lindy's Stamp Gang spays, colored tile. The outer string is colored with a Gelly Roll Metallic pen.

I'm happy with the result, but it is always a pity that you don't see the glaze on a scan.

OnAdele's blog you can see how you can join this challenge. From Monday's all entries of the past week are shown on her blog.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do, I will learn from it!
Blessed be!
Annemarie 

4 opmerkingen:

  1. Lovely tile. I like the way you put Drupe on here.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannende tile, ook door de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een hele mooi tile mede door de kleur. Ik moest er toch ook maar eens meer mee gaan doen. Ik ga op zoek naar die kleurspray!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just catching up - this is a gorgeous, elegant and delicate tile and I love the colours. Axxx

    BeantwoordenVerwijderen