zaterdag 16 augustus 2014

The second year of String Things


Het tweede jaar is begonnen; meteen een leuke opdracht.
Adele vraagt ons string 54 te gebruiken en daarbij de tangles: Hurray, Onomato, Planateen en Pokeleaf.
Alleen Hurray is nieuw voor me, de andere ken ik wel maar bijvoorbeeld Planateen was een beetje in mijn 'vergeetboek' gebraakt, fijn om weer eens te gebruiken.

Ophet weblog van Adele kun je zien hoe je zelf ook iets kunt insturen. Vanaf maandag staan alle inzendingen van de week op haar blog.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag altijd leuk en leerzaam!



The second year has started and did it with a great challenge.
Adele asked us to use string 54 and to fill it with tangles: Hurray, Onomato, Planateen and Pokeleaf.
Only Hurray is new to me, I used the others before, but for instance Planateen is a tangle that I had a bit 'forgotten'; great to be reminded.

On Adele's blog you can see how you can join this challenge. From Monday's all entries of the past week are shown on her blog.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do, I will learn from it!
Blessed be!
Annemarie 

4 opmerkingen:

  1. Absolutely beautiful, Annemarie - love Pokeleaf on the black background. Axxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like the colored tile and the white highlights well done! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I think your shading adds to much, too! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie sierlijke uitwerking heb je ervan gemaakt en prachtig dat paarse kleurtje. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen