zondag 11 augustus 2013

Dare 69

Het sjabloon van deze week is mooi, maar ik wist er niet goed raad mee.
Zoals altijd ben ik in het midden begonnen en heb het zo langzaam 
uitgebouwd. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Je kunt op de site van Erin, TheBright Owl, de inzendingen van anderen zien en als je wilt je eigen zendala uploaden.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag!

The template we got this week is beautiful, but I had no idea what to do with it.
As always I started in the center and slowly built from there. I am curious to find out what you think of it.

On the site of Erin, The Bright Owl, your can see the zendala's of others and, if you wish, upload your own.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do!

Keep tangling and … tanke care!



Annemarie

10 opmerkingen:

  1. Toch is hij wel grappig geworden, ik had hetzelfde gevoel en heb er ook maar iets van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It looks like it is swaying to music! Sweet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like Your zendala very much. Dark in inner is very beautiful and You have desinged "out side" very wonderfully and individually.

    (I go today to eyedoctor, but I know he can't do much. Time maybe helps. I can draw these bigger tangles but not a small ones.

    Have You linked this, I didn,t notise?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like the way you got rid of the ball on the outside. It was kind of awkward and you can't even tell it was there the way you approached your zendala. Very nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice border and I like how you connected it to the rest of the piece.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ben zoooo blij ! Ik kan ze weer zien!
    Ik vind de jouwe prachtig en ga de mijn straks nog uploaden.



    Ben zooooo blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great template makeover! Love the soft festoons around the edge. Very nicely done.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou voor iemand die niet weet wat ie ermee aan moet, heb je wel een mooi resultaat behaald. Ik vind de zendala goed en evenwichtig, een goede balans van zwart en wit, met name door het gebruik van de zwarte achtergrond bij de zeesterachtige vorm, met een licht middenpunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nicely done - great balance of dark and light, and I really like how you've framed it

    BeantwoordenVerwijderen