woensdag 15 mei 2013

UMT Kuke and string 18


Deze week dan de uitgestelde UMT. Het is Kuke geworden, van Katy Abbot, CZT.
Een leuke en ook makkelijke tangle; het is alleen even denken hoe de rest van je tile eromheen te maken. Ik begon maar met een diagonale string met Golven, daarna een aantal Kuke's en tekende toen pas de rest van de string.

Ben er aardig tevreden over.

Wil je meer informatie over de wekelijkse Challenge, ga dan naar het weblog van 'I am the Diva'.

De bezoekers van mijn blog wil ik bedanken voor de tijd die ze hiervoor namen en als je een opmerking wilt achterlaten: graag.

So, this week the postponed UMT. It became Kuke, from Katy Abbot, CZT.
A nice and easy to do tangle; the only thing is to think how to make the rest of the tile around it. I started with a diagonal string with Golven, after that some Kuke's and at that point the rest of the string.

I'm quite pleased with the result.

For more information about the weekly challenge, go to the web-log of 'I am the Diva'.

I want to thank the visitors of my blog for the time they take to do it and if you are willing to give your comment: please do!


Ik maakte ook nog String 18 deze week.

I also made String 18 this week.

Keep tangling!
Annemarie


18 opmerkingen:

  1. Lovely Annemarie, you also chose a nice selection of tangles, it makes me want to choose Golven again.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely tiles. I quite forgot about golven, and it looks wonderful with the other tangles you chose. Kuke is such fun to draw, isn't it?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I haven't tried Kuke yet. It looks like fun. Two beautiful tiles!
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gelukt en verwerkt in die string en mooie combinatie van patroontjes. ook je andere zentangle is goed gelukt. Mooi Annemarie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are both great! You have so much variety in your tangles. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vind ze allebei erg mooi.
    Kuke is een leuk patroontje en bij jou komt hij mooi tot zijn recht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. They both look great. I like how intricate the first tile looks and then the boldness you gave in the KUKE tangle. Very nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Like the sprinkling of Kuke throughout the tangle. Nice job of shading.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Annemarie,

    Je tile met Kuke is erg mooi geworden. Ik vind dat je het heel goed hebt opgelost om te beginnen met Kuke, en de rest er om heen op te bouwen. Vooral het deel onder de diagonaal vind ik erg mooi overgaan in een gevlochten geheel.
    Ik wens je een fijne tijd bij je dochter in Zwitserland. Hopelijk heb je wat beter weer dan wij hier in het kikkerlandje, waar het de afgelopen 2 dagen alleen maar geregend heeft.
    Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Annemarie,

    Je tile met Kuke is erg mooi geworden. Ik vind dat je het heel goed hebt opgelost om te beginnen met Kuke, en de rest er om heen op te bouwen. Vooral het deel onder de diagonaal vind ik erg mooi overgaan in een gevlochten geheel.
    Ik wens je een fijne tijd bij je dochter in Zwitserland. Hopelijk heb je wat beter weer dan wij hier in het kikkerlandje, waar het de afgelopen 2 dagen alleen maar geregend heeft.
    Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooo--I love both of these, especially String 18! They both have such great movement and keep your eye moving through the whole tile! Beautifully done!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Both are fabulous with so many interesting and beautifully done tangles, but I love the Kuke tile best because of the wonderful swirls in the upper right corner.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very nice!. I like the auras around kuke, they really make them stand out.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allebei helemaal top! Bij de 1e vind ik het geweldig hoe de aura's van Kuke aansluiten bij Paradox. De combinatie van tangles in String 18 is super.

    BeantwoordenVerwijderen