zondag 26 mei 2013

Dare 59


Alweer een heel mooi sjabloon van Erin. Nummer 59 alweer, bijna een jaar vol dus.

Na mijn reis naar Zwitserland en het missen van Kees toen ik thuiskwam, wordt dan morgen alles weer 'gewoon'. 's Middags komt Kees op Schiphol aan na 3 ½ week Californië.
Het is wel eens goed (denk ik) voor een relatie om apart op pad te gaan, maar deze tijd vond ik wel erg lang. Des te leuker dus dat hij weer thuiskomt.
Hoorde net wel, dat al bekend is dat het vliegtuig in ieder geval 2 ½ uur vertraging heeft, dus dat wordt opletten anders zijn we uren te vroeg op Schiphol.

Vanmiddag in alle rust lekker zitten tekenen en ik vind dat deze Dare mooi geworden is.

Op de site van Erin, The Bright Owl, kun je de inzendingen van anderen zien en als je wilt je eigen zendala uploaden.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag!

And again a very beautiful template from Erin. Number 59, almost a full year!

After my trip to Switzerland end missing Kees when I came home, tomorrow everything will get back to 'normal'. After 3 ½ week in California he will arrive at Schiphol Airport in the afternoon. I think it's quite OK in a relationship to go somewhere alone, but this time was a bit (to) much. So, I'm very pleased that he is coming home.
I was just informed that already there is a delay of 2 ½ hour, so I must follow the news on the site because otherwise we'll be far to early at Schiphol.

This afternoon was nice and quiet and I have been drawing this Dare and like what I see.

On the site of Erin, The Bright Owl, your can see the zendala's of others and, if you wish, upload your own.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do!

Annemarie

14 opmerkingen:

  1. Wow! What a beautiful result you got on your zendala. Love the little black spaces you did.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your Zendala. Looks cool with the worm holes in the middle.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Annemarie. Ook bij jou zie ik net als bij carmela en eefie, dat je automatisch een goede balans hebt tussen zwart en wit, alsof de ebony en ivory challenge hier de hand in heeft gehad. Fijn dat je man bijna weer thuis is. Kan me voorstellen 3,5 week is wel erg lang. Mijn man vertrekt overmorgen naar New York maar gelukkig voor maar 5 dagen. Dus ...dat is goed te overzien, omdat het door de week is, en ik het druk genoeg heb met het werk en zorgen voor 4 kinderen, dat de tijd om zal vliegen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful work! It is so delicate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Annemarie, I love what you did with this one. It reminds me of the beautiful doilies that my grandmother used to crochet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I'm glad Kees is coming home soon. Lovely zendala. Great contrast. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi geworden, vooral de binnenring spreekt me aan....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoooo, die is mooi, ik vind het op een stralende zon lijken, de kern heeft echt diepte en mooi hoe je de buitenrand veranderd hebt. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Looks like a beautiful flower! I love the effect you achieved in the center, and the way you accented the space you left white, with the outline and the shading. Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful...I like the contrast a lot, especially in the middle and how you've combined with a lot of line work to create this.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Really pretty Zendala! Nice use of contract on the darks and lights. Strong and bold.

    Be creative and be happy!
    Jacque Solomon
    www.tanglebright.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Like your Phicops effect on the outer ring.

    BeantwoordenVerwijderen