donderdag 23 mei 2013

Dare 58 and my trip


Beter laat dan nooit; dit gezegde slaat wel op mijn inzending van deze week. Over het algemeen zet ik mijn Dare al zondag of maandag online, maar deze week lukte dat niet.
Prima trouwens, want de reden is mijn bezoek aan mijn dochter die in Zwitserland woont. We hebben 's avonds veel samen zitten tekenen (en praten en praten en nog meer praten) en daar allebei van genoten. Ook deze Dare maakte ik daar, heb daarna via m'n iPad wel de inzendingen van anderen bekeken, maar de mijne zet ik dus vandaag pas op mijn blog.

Gister weer thuisgekomen en ook dat is dan prettig, weer in je eigen sfeer te komen. Wel vreemd om alleen Tedah (de kat) aan te treffen en niet Kees. Die komt a.s. maandag terug van een bezoek van ruim 3 ½ week aan zijn zoon in Californië.

Maar, dat terzijde, het gaat immers over de Dare.

Dit sjabloon vond ik meteen mooi en ik vind wat ik ervan maakte leuk.

Onderaan een foto van een prachtig oud stadje in de Jura, Saint Ursanne, dat we bezocht hebben.

Op de site van Erin, The Bright Owl, kun je de inzendingen van anderen zien en als je wilt je eigen zendala uploaden.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag!

Better late then never; this saying fits my contribution for this week. I normally put my Dare on Sunday or Monday online, but this time I could not do that.
That was fine however, because the reason is my visit to my daughter who lives in Switzerland. In the evenings we have been drawing together (and talking and talking and more talking) and both enjoyed that enormously. I also made this Dare there and after that I was able to see other entries on my iPad, but putting mine online had to wait until today.

Yesterday I came home and that's also nice, coming back into your own atmosphere. Also strange, because the only one I encountered there was Tedah (my cat) and not Kees. Next Monday he will return from a visit to his son, who lives in California, of 3 1/2 weeks.

But, let's talk about the Dare, because that's why we're here.

I immediately liked this template and I like what I made of it.

Here under a photo of a beautiful old town in the Jura, called Saint Ursanne.

On the site of Erin, The Bright Owl, your can see the zendala's of others and, if you wish, upload your own.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do!



Annemarie

6 opmerkingen:

  1. Beautiful Zendala! I like your choice of tangles. They go together so well. The outside border really makes it pop. I'm glad you got time to spend with your daughter, and thanks for sharing the picture of Saint Ursanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer mooi geworden Annemarie, en fijn dat je samen met je dochter kon tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. very nicely done! Love the border around the zendala, it gives it a finishing touch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely, lovely zendala! Glad you had such a nice visit and it looks lovely there. It's always good to see family. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice job. Like the folded effect and the line work.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I agree your tangles go well together giving a tailored look!

    BeantwoordenVerwijderen