maandag 13 mei 2013

Dare 57 and the 200,000 page view at Erin's


GEFELICITEERD Erin, de 200.000e 'pagageview'. Da's veel, erg veel.

Daarom is er een 'giveaway', denk niet dat ik tijd heb om dat uitgebreid te lezen en/of mee te doen.
Het sjabloon komt deze week van een gast, Geneviève Crabe en het is een heel mooi sjabloon.

Ik begon er met veel plezier aan, het midden ging helemaal naar m'n zin, maar toen ging het mis. Normaal laat ik vaak genoeg wit om rust te hebben in een zentangle of zendala, maar deze keer vergat ik dat. Het eindresultaat is veel te druk naar mijn smaak maar het moet zo maar.

Dank je wel Erin en ook Geneviève!

Op de site van Erin, The Bright Owl, kun je de inzendingen van anderen zien en als je wilt je eigen zendala uploaden.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en als je een opmerking wilt achterlaten: graag!
CONGRATULATIONS, Erin, 200,000 page views. That's a lot, that's really a lot.

For this occasion there is a giveaway, but I don’t think I'll have the time to read about that or to join.
The template for this week comes from a guest, Geneviève Crabe and it's a beautiful one.

I started with a lot of pleasure, the center went the way I liked, but after that it went wrong. Most of the time I leave white spots enough to have some rest in a zentangle of zendala, but this time I forgot to do that. The end result is much to busy for my taste, but (again like last week) it is what it is.

Thank you Erin and Genevève!

On the site of Erin, The Bright Owl, your can see the zendala's of others and, if you wish, upload your own.

Thanks for visiting my blog and if you want to leave a comment behind: please do!


Have a great week,
Annemarie

15 opmerkingen:

  1. I like how it turned out despite your not being happy with it. there are so many layers to it.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I think it is brilliant. I love how the Rain tangle looks which has given you white space. You have given it a lot of balance.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden Annemarie. Zelf doe ik nooit mee aan deze challenges, waarom weet ik eigenlijk niet, misschien wel omdat ik alle tekeningen graag in een tekenboek bijeen heb ipv allerlei losse blaadjes. En de templates moet je toch printen. Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I think it's beautiful just like it is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd weer verrassend hoe het uitpakt! Mooi gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautifully done! Has almost an oriental feel to me! :) DayLee Doodler #18

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig geworden Annemarie. Het doet me denken aan afrikaanse kunst. Ik weet niet waarom, maar ik denk door de vele donkere partijen. Waardoor ik onwillekeurig aan afrikaanse maskers moet denken. Ook de beweging in de zendala komt hierdoor goed tot uiting.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I like it! You have black space! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. It does look very good, Annemarie. I think you've achieved a lot of balance here, with the tangles and the light&dark that you've done! Very nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It is still lovely Annemarie - you did well - it is captivating :) I know the feeling, I usually like to leave some white but I found myself doing every layer lol

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great zendala. I love how you filled in the outside to round it off.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Annemarie, heel mooi geworden jammer dat jer er zelf niet zo blij mee bent.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I like the contrast created by your use of light and dark.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love the centre, you're right to be happy with that!. Even though the rest is too crowded for you - I must say that you've balanced it all really well with dark/light, curves/straight lines.....

    BeantwoordenVerwijderen