woensdag 29 mei 2013

Challenge 120: Bales and it's tangleations


Een monotangle met 'tangleations' deze week en wel Bales. Geen makkelijke tangle voor deze opdracht vind ik en had dan ook erg weinig inspiratie.
Ook minder tijd dan anders, want na 3 ½ week Californië, is Kees maandag weer thuisgekomen en hadden (en hebben) we veel te vertellen aan elkaar en 100-en foto's te bekijken; de zijne van Californië en de mijne van Zwitserland.
Maar, wat is het prettig weer samen te zijn!

Blij met deze tile ben ik niet, maar zoals we altijd zeggen: “Het is zoals het is”.

Wil je meer informatie over de wekelijkse Challenge, ga dan naar het weblog van 'I am the Diva'.

Fijn dat je mijn blog bezoekt en als je iets wilt opmerken: graag!


A monotangle with 'tangleations' this week and it is Bales. Not an easy tangle for this challenge and I had very little inspiration.
Also less time then normal, because after 3 ½ week California Kees came home last Monday and we had (and still have) a lot to tell each-other and hundreds of photo's to watch; his from California and mine from Switzerland.
But it's really good to be together again!

I'm not happy with this tile, but as we always say: “It is what it is”.

For more information about the weekly challenge, go to the web-log of 'I am the Diva'.

Thanks for visiting and comments are always welcome.

Happy tangling,
Annemarie

15 opmerkingen:

  1. I particularly like your curved lines and strong shading in the top right corner :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik vind hem toch wel leuk hoor.
    lekker nagenieten van jullie trip en van al de fotoos.
    fijne week
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like your tile Annemarie, but I bet it's nice to have a catchup with Kees instead of tangling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your tile AnneMarie. Great string, and the individual falling Bales is a nice touch.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het is wat het is, ook ik vond het eerst geen fijn patroontje. Ik wacht dan altijd bewust met het maken van de challenge, en vaak valt me dan uiteindelijk toch iets in. Toch goed dat je de tile hebt geplaatst. Ik vind de string waar je van uitgegaan bent mooi, zeker de rechterbovenhoek, het lijkt wel een rits die open gaat. Ook het plaatsen van de losse bales in de linker onderhoek vind ik goed bij het geheel passen, om er een minder strak geheel van te maken. Al met al vind ik dat je hebt laten zien met deze tile dat er veel mogelijk is met de tangle Bale.
    Een fijne week verder en op naar de volgende challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love monotangles and you did a fantastic job showing off the glory of Bales!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The mono-tangles must be so much harder to do. I think yours look great. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Like the variations that you used. Like the contrast in them. The shading is great.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your tile looks really interesting Annemarie, I like the effects you have created.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I like the desing of this zentagle and this is beautiful! Don't be so critical :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het juist een hele leuke tile. Leuk om al die variaties te zien en de vlakverdeling vind ik mooi.
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The string is very interesting and your shading is lovely. Bales is in all it's glory here.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben het absoluut met je eens, dat "het gevoel" er soms niet is. Komt nu misschien ook omdat je met heel andere dingen bezig was! Ik merk, dat dan juist de Challenge een hele zware kluif is.... Toch vind ik je tile een hele mooie, rustige uitstraling hebben. Goed, dat je er even de tijd voor hebt genomen!!

    BeantwoordenVerwijderen