zondag 24 februari 2013

Dare 46


En dan krijgen we een sjabloon voor dare 46, waar ik niet direct voor val.
Toch, al heel snel nadat ik begonnen ben zie ik dat dit goed gaat. Ben dan ook heel erg blij met het resultaat.
Het gebeurt niet zo vaak, maar deze vind ik zo mooi dat ik er naar blijf kijken.

Om meer resultaten te zien van deze Dare, kun je naar The Bright Owl, de site van Erin Olsen, gaan. Zelf meedoen kan uiteraard ook en …. is heel erg leuk.

Dank je wel, Erin, dat je ondanks alle drukte tijd maakte om dit voor je tanglers te maken.


And then there is a template for dare 46, that I'm not immediately falling for.
But, really quick after I starting I see that is going well. I'm very pleased with the result after finishing.
It doesn’t happen very often, but I like this one so much that I keep looking at it.

To see more results of this Dare, you can go to The Bright Owl, the site of Erin Olsen. Participate yourself is another possibility and …. great to do.

Thank you, Erin, that in spite of your busy life you made time to do this for your tanglers.

Have a great week,
Annemarie

12 opmerkingen:

  1. Nou je hebt er iets prachtigs van gemaakt,ik blijf er ook naar kijken en zie telkens iets nieuws moois! Ik heb er ook mee geworsteld en vond het een verschrikkelijk sjabloon,maar gaandeweg word het toch altijd wel iets. Die van jou is meer dan geslaagd! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You have every right to be pleased Annemarie - your Zendala is very pretty :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is lovely. I love the way you set the patterns out.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your Zendala is beautiful! I love the patterns you used.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautifully done, and with interesting tangles! It's lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ja, deze is prachtig! Er zit zoveel beweging in.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is really beautiful, Annemarie, so well done. I enlarged it so I could really see all the wonderful detail. So nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful. I love what you've done in the center ovals.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mmm ja hij is erg mooi geworden.
    op de een of ander manier ziet hij er "lekker"uit
    ik denk aan zomer ....ijsjes ....zon.... slagroomwafeltjes mmmm
    ( nou denk ik daar best vaak aan....vandaar dat ik ook ruim 20 kilo te zwaar ben natuurlijk )

    maar goed ...ik vind hem prachtig.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is really superb Annemarie. I like it a lot.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Annemarie,

    Het is niet te zien, dat je dit sjabloon niets vind. Ik vind je eindresultaat meer dan mooi. Er zit echt beweging in, en je balans tussen donkere en lichtere delen is perfect. Mijn complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen