dinsdag 15 januari 2013

A duo-tangle with Auraknot and Bunzo


Laura daagt ons met Challenge 102 uit een duo-tangle te maken. De twee tangles die je hiervoor moet gebruiken zijn Bunzo en Auraknot.
Geen 'makkie' dit keer, althans niet voor mij. Ik vind het behoorlijk lastig om een geheel te maken van deze twee. Ik had nog door kunnen gaan en de tile vol maken, maar ik denk dat het zo genoeg is.

Wil je meedoen met de Challenge of zien wat andere inzenders ervan maakten? Ga dan naar het weblog van 'I am the Diva'. Laura, je gaf een lastige, een echte uitdaning dus! Dank je wel.

Leuk dat mijn blog (weer) komt bezoeken; ik waardeer dat. Als je een opmerking achterlaat vind ik dat nog leuker.

With Challenge 102 Laura challenges us to make a duo-tangle. The two tangles you have to use are Bunzo and Auraknot.
Not an easy one this time, not for me anyway. I find it hard to make a whole of these two. I could have gone on and fill the tile more, but I think it's enough like this.

Do you want to join the Challenge or see what others made of it? Then go to the web-log of 'I am the Diva'. Laura, you gave us a not so easy challenge, so a real challenge this time.
Thank you so much!

I want to thank all the visitors of my blog for coming (again). If you feel like making a comment you will make my day.



Hieronder ook nog wat ik een paar dagen geleden maakte van String 2.

Also under this what I made of String 2 a few days ago.



Have a great week!
Annemarie






15 opmerkingen:

  1. Je duo-tangle ziet er mooi uit. Leuk dat je de strings gaat doen, nummer 2 is ook al zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful tiles! Love how you incorporated both tangles, especially how they appear to merge into one another. Great work!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice job! I especially like how the Bunzo is pushing its way through the Auraknot in the bottom right. Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It was a difficult one, annemarie. You did a lovely job with it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderfully done, both of these-your auraknot floats effortlessly over abundant Bunzo and the String 2 tile is a lovely sampler of tangles! Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I think a lot of folks struggled a little with how to blend/merge/integrate these two tangles. You did a nice job.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi annemarie
    ja t was moeilijk he?
    ik vind je uitwerking heel goed gelukt.
    een mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, they float so beautifully together!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch vind ik deze erg goed gelukt en het geheel ziet er luchtig en ruimtelijk uit! Ik heb niks met bunzo en de auraknot heb ik met kerst op de kaarten gebruikt,dus ik sla deze uitdaging over!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, echt een lastige uitdaging deze week.
    Maar het ziet er prima uit, een mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben het helemaal met je eens Annemarie. Ik vind beide tangles geweldige patronen om te gebruiken, maar een werkje met uitsluitend gebruik van deze 2 tangles is toch wel andere koek. Ik vind de jouw goed gelukt. Leuk dat je ook de strings bent gaan. Ik heb het nu weer wat drukker nadat de vakantie over is, en ben al blij dat ik de diva challenge en de zendala dare op tijd kan inleveren. Dus mijn strings staan momenteel op een laag pitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your design is lovely, expecially like you bunzo's.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I agree with others. You merged the 2 tangles beautifully. I especially like the different weights of the auroknots.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. There is a very nice balance here. I like how you mixed these together, lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Annemarie, I love your bunzos and auraknots. They remind me of a celebration.

    BeantwoordenVerwijderen